Přidat odpověď
No tak to by mi taky přišlo normální. Moje děti mají údajně nejlepšího učitele široko daleko, ale musela jsem s ním vydiskutovat, že děti už fakt zvládnou i těžší věci, než jim dává. Nakonec jsem začala sama shánět noty přes internet, což nakonec zkousnul. Takže od pololetí velká změna, děti najednou hrajou celkem normálně. Všechno se naučily zpaměti, ale ty noty jim před nos stejně dává.
To je mi celkem fuk, jenže on se neudrží a hraje jim do toho třeba různý basy, kam stejně nedosáhnou. Chápu to u čtyřručních skladeb, ale jinak ne...
Taky jsem si všimla, že je v naší ZUŠ zřejmě nějaká zvyková linie, dle níž děti hrají jen ty skladby, které obsahují již probrané jevy. Takže když moje děti vytasily skladby s triolami, staccaty, šestnáctkami a béčky, tak jen lapal po dechu. No a u přehrávek pak lapali po dechu i ostatní učitelé. No tak on omluvně krčil rameny, že to děti strašně chtěly, tak že jim chtěl udělat radost, a že jsou stejně v přípravce, tak je vlastně jedno, co hrají...a přitom to hrály v pohodě. Tenhle systém mi teda strašně vadí.
Teď bych ještě potřebovala někde zjistit, jak se nejmenší děti učí základy harmonie, aby je to hraní nepřestalo bavit, než k tomu dospějí.
Předchozí