| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ano, připomíná mi praktiky množíren, jedna strana se ohání profesionalitou a druhá strana se nijak netají, že jí jde o peníze. V důsledku jde obou o to samé, akorát CHS se braní (nakonec to dělání jména, chtění zvířat z toho spojení a já nevím co všechno stejně vede k větší prestiži CHS a tím i větší penězům za šťěŇata).
Celkem jsem si myslela, že chovné stanice, tak jak se prezentujů na veřejnosti dělají vše pro své zvířata, tady to vyznívá, že dělají vše pro svoje jméno nebo pro genetiku svého chovu.
Fenu před porodem by bych nesvěřila ani vlastní matce natož původní majitelce, že se denně viděly neberu jako směrodatný, fena denně vidí a rozumí si se spoustou lidí.

Jsem laik, proto budu volit zvířata z malé CHS nebo bez PP z malého chovu, velkým chovům a "vyššímu" množení se vyhnu obloukem neb mi z laického pohledu přijde stejně neetické jako ty množírny.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.