Takové děti se najdou v každé třídě. Někdy si s tím poradí paní učitelka, to je pak fajn. U nás syn dostával ke čtení příběhy, neslabikoval s ostatními. Zrovna tak v matematice. Ale on ani neměl problémy, že by se nudil, učitelka říkala, že dělá rád i práci s ostatními a dělá mu dobře, že všechno umí.
Chodili jsme do knihovny a hodně si doma četl, i to si myslím, že dítě rozvíjí. Jde do druhé a za ten rok přečetl sám kolem 20 knížek.
U dcery v tomhle směru docela dobře fungovala malotřídka, měla štěstí, že v první byla ve třídě se třeťáky, ve druhé se čtvrťáky a ve třetí s páťáky, takže když měla své hotové, učila se se staršími. Teď jí čeká čtvrtá třída a bude s prvňáky, tak to přesně nevím, jak bude fungovat, asi si zase osvěží učivo první třídy
.