Přidat odpověď
Měla jsem dcery také "napřed" neboli spíše dříve vyspělé, četly, počítaly, násobily, znalosti měly, pohybově byly šikovné. Nejdřív jsem to také řešila, ale učitelky nejevily velkou ochotu věnovat se některým dětem moc individuálně. Tak jsem to nechala být a ony si postupně hned v první třídě samy našly hodně mimoškolních aktivit (hudba, sport, výtvarka), které je bavily a věnují se jim dodnes. Jsou dle mínění okolního světa "přetížené" množstvím aktivit, ale ony jsou v tom spokojené, vyžadují to, věnují se naplno svým vícero koníčkům, což si mohou dovolit už proto, že je škola ve volném čase nijak nevytěžuje. Ve škole jim pak nějak asi nevadí, že se stále trochu nudí a naopak tam chodí moc rády.
Z toho jsem si odnesla, že to tolik skloňované rozvíjení nemusí nutně znamenat, že je budu dávat na náročnější školy a k náročnějším učitelkám, prostě rozvíjí svůj hudební a sportovní talent a další zájmy a to přece není málo.
Když se bude nudit, zkus ji zaměstnat jinak a nudit se nebude.
Předchozí