Valkýro asi tak. Já se jako dítě učila lézt po stromech, dělali jsme různé závody v běhu, hrála jsem fotbal s klukama, hrála šipkovanou
![:-)](/g/s/0.gif)
, byla jsem hrozný knihomol, ale na vše jsem si musela přijít sama. Neexistovalo, aby se mnou mama seděla a pořád dokola opakoval A,B, C
![:-)](/g/s/0.gif)
)). Ani jsme neměla žádnou logopedickou vadu, narozdíl od našich dětí, s každým povinně trpím s logopedickým cvičením.
![:-)](/g/s/0.gif)
.
Šikanovanému chlapečkovi (dnes dospělému muži) se nedivím, že se Ti směje do očí
![:-)](/g/s/0.gif)
. Já potkat své šikanovatelky, tak dělám něco podobného
![:-)](/g/s/0.gif)
. Páč šikana zničí dítěti život do konce života. Je tím ovlivněn. Je to hnus. Ale zastávám názor, že šikanuje většinou dítě-člověk, který má sám svoje osobní problémy a nejjednoduší pro něj je mučit někoho jiného, aby se cítil stejně blbě
![:-)](/g/s/0.gif)
.
U nás ve třídě jsme měli jednu holku, ta byla fakt hodně chytrá, ani nevím, jak nakonec uspěla v životě. Já osobně teda rozlišovala blbé dítě od dítěte, které má problém. Vždycky mi bylo těch "chytřejších", ale nějak indisponovaných líto. Páč díky svým "potížím" nebyly v očích učitele dost dobří.
Jak to má ve třídě syn nevím. Podle známek se to soudit nedá, vzhledem k tomu, že všelijak dys atd. dítě má mírnější hodnocení. A poedle vzhledu to tipovat nedokážu
![:-)](/g/s/0.gif)
. Naše prostřední se tváří občas tupě, ale hloupá není
![:-)](/g/s/0.gif)
. Lepší je moc nesrovnávat.