Přidat odpověď
Nesouvisí, souvisí to s reklamou a s tím, že řada lidí vyžaduje jednoduchost. Proto jsou v TV nejsledovanější připitomělé seriály, kde se 30 dílů řeší, jestli José zavolá Esmeraldě nebo nezavolá nebo že José na schůzku s ní nepřišel. Proto má úspěch Big Brother nebo VyVolení, kde se denně řeší púseudoproblémy několika exotů, kteří se dobrovolně nechají zavřít do omezeného prostoru ve vile, kde si po pár dndch nebo týdnech vzájemně lezou na nervy a půl národa na to denně xx hodin čučí v televizi, jestli se už konečně perou.
Totéž je s elektronikou, oblečením a dalším. Není rozhodující kvalita, rozhodující je jméno značky. Kdo si na sebe navleče značku, cítí se být víc, než jsou ostatní, proto si na sebe běženec navlékne hadry od Vietnamců, protože "víc pruhů, víc Adiddas". No, a vedle toho jsou lidi, co je nějaký konzum až tak netáhne, navlečou na sebe kraťasy, klidně i od těch Vietnamců, protože tam je kolikrát odpovídající cena/výkon, a jdou slézat Sněžku nebo se jinak bavit po svém.
Předchozí