| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahoj,
nevím, zda se tady najde vůbec někdo, kdo má s tímhle zkušenost, ale třeba přece, nebo se alespoň vypíšu....Je mi to tak trapné.
Dcera studuje třetím rokem VŠ v Praze, kde také bydlí v pronájmu společně s kamarádkou a k nám domů jezdí občas na víkendy. Všechno probíhalo krásně, školu studovala bez problémů, našla si přítele, který také občas jezdil a kterého jsem si s manželem celkem oblíbili. No a teď přišel šok. Před několika dny mi (dnes už bývalý) její přítel psal na FB, zda vím, že dcera je k.... a poslal mi odkaz na stránky, kde jsem skutečně s manželem našli, že má už cca.rok podaný inzerát na poskytování sexuálních služeb.....Je pravda, že mi bylo divné, že měla spoustu věcí, které dle mého názoru zdaleka přesahovaly její možnosti ( Smartphone za 20000, celkem drahou kosmetiku, značkové oblečení), ale telefon řekla, že má půjčený z práce (nám říkala, že pracuje jako recepční) a po ostatním jsem nepátrala. Manžela to vzalo opravdu hodně, od té doby, co to zjistil je jako bez duše. Sedí, moc nejí, nemluví.....Já mám hlavně o ní strašný strach, že jí někdo ublíží, nebo že něco chytne. Teď v pondělí má přijet, protože škola jí ještě nezačala a já si vůbec nedokážu představit, jak to proběhne. dcera evidentně neví, že my to víme, protože dnes psala sms, že pondělí platí a že se na nás moc těší...Jsme zoufalí, co mám dělat??

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: