Přidat odpověď
Monty, není mi jasné, co jsi s ním na tom prvním stupni dělala - jaký systém jste vymysleli a praktikovali, když ho teď nemáte?
Pokud to nedokážeš vymyslet ty, zvládnout tu situaci s ním, jak to má asi udělat samo dítě? Tady se ti může dostat konkrétních rad, "co s tím tak nadělat", ale něco mi říká, že budeš mít nějaký ten důvodík, proč toto ani toto natož tamto nejde ;)
Zkusím to, jo? Co nejdřív po návratu ze školy (nejlépe ho odchytit esemeskou cestou, než začne jezdit na vozících v Tescu) se zeptat, zda si zapsal vše, co je potřeba - hezky předmět po předmětu. Pokud z daného předmětu žádnou poznámku v bloku nemá, nechť si při dobré paměti zkusí vzpomenout, co se tam dělo, a zapíše potřebné cestou ze školy. Nebo doma HNED po návratu. Tyto poznámky mít roztříděné, pravidelně (denně!) procházet, konat dle nich (ty kontroluješ také denně, že se tak děje), ráno před odchodem do školy zkontrolovat "kritické" věci jako např. zmíněné kartičky na projekt.
Předchozí