Přidat odpověď
Probůh Winky, nemůžeme být přece všichni chodící encyklopedie.
" dejak byl pekelnej,sami byli překvapeni kolik toho probírali, samy lokální záležitosti o kterých v češtině nenašli moc nic"
- a co myslíš, kolik toho ví třeba i nadprůměrní američtí studenti o husitských válkách a pražské defenestraci? - např.
" Další zasek se mi povedl, když jsme s muzem odjeli do Ciny. Historie te země je tak spletita a tak odpojena od te "naši" (rozuměj školní), ze jsem byla jak analfabet, a navíc jsme tam potkávali hodne cizinců, u nichž jsem zjistila ze o jejich zemích vím snad jen to kde se nacházejí na mapě, ale čím jsou významné nebo historická fakta o nic = nula (Korea, Japonsko, Indonésie, Filipíny, Vietnam, Kazachstán, Mongolsko, Etiopie, Thajsko, Bolívie"
- a kolik toho o českých dějinách věděli číňané, Filipínci, kazachové, etiopané....?
" To jsou věci co zásadně utváří kulturu národa. Proste jsme zaprdeni v te dvě Evropě a nic"
- zatímco mimoevropský zbytek světa ví o kultuře všech národů světa vše?
Předchozí