já to teda ale chápu tak, že ze speciální školy z vyšších ročníků půjdou na normální školu možná o rok, dva níže ale i na druhý stupen ne? Dcera má sice IVP chodí do normální školy na II stupen, na speciální školu fakt není, ve třídě jich je 8 s IVP (většinou porucha pozornosti), z toho 2x asperger a na všechny 1 asistent. Už vidím, jak tam "dodají" někoho ze spec. školy to být tím učitelem tak uteču, to se nebude dát zvládnout, to že ministerstvo navýší asistenty je hezké, ale kdo to za ty peníze bude dělat? Jsem hrozně naštvaná. Navíc rodiče, kteří opravdu mají mentálně zaostalejší dítě z toho také budou nešťastní, protože ve spec. školách se jim věnují úplně jinak - znám také takové děti a na normální školu fakt nemají i kdyby měli doučovatele a rodiče se jim věnovali od rána do večera. Když se třeba jako prvňáci naučí dvě, tři písmenka za čtvrtletí tak co jako budou dělat v normální třídě? Nebo to tu první budou jako opakovat několikrát za sebou??? Nějak to nechápu
bohužel na našich názorech to nestojí a aby jsme dostatečně vlezli unii do určité zadní části tak se schválí absolutní pitomosti.