ono ani v matice to nefunguje. na základce jsem patřila spíš k těm chytřejším. nedělalo mi problém o přestávce nebo po vyučování vysvětlit spolužákům cokoli z matiky nebo češtiny, ale museli sami chtít. většinou ale spíš chtěli jenom něco opsat nebo opravit, tak jsem jim v tom většinou pomohla, pokud se ke mně chovali slušně. mně to bylo jedno (jednou jsem takhle v průběhu hodiny zvládla vypočítat velkou pololetní písemku z matiky zadání pro skupinu A i B, na to jsem dodnes hrdá
a diktáty nebo gramatické chyby ve slohu jsem jim opravovala naprosto běžně, protož po sobě jsem si práci zásadně nekontrolovala, v době na kontrolu jsme si prostě jenom prohodili sešity), jestli mají jedničku za vlastní práci nebo za opisování, je to jejich problém, ale tedy vysvětlovat někomu něco, kdo o to vlastně ani nestojí - proč bych to dělala