Přidat odpověď
To, ale vy první jste napsali, že slovní je k ničemu, není když je dělané dobře, vy jste zvyklé na známky, nic proti když je dělané dobře. já se jen snažím říct, že obojí má stejnou vypovídající hodnotu, když je dělané dobře, tak slovní je přesnější. Nemusím projíždět důkladně sešit abych věděla, že krácení zlomků a taky se dozvím, že jedno zatím nechápe a u druhého učiva je to jen nepozornost a na obou problémech zapracovat jinak. Třeba já na střední jezdila domů jednou za měsíc, musela jsem sakra dobře vědět co potřebuji dovysvětlit a probrat, abych na škole mohla fungovat. Brácha byl doma, tohle neuměl, v podstatě mu bylo jedno co do nej cpou od ignoroval i doučování jeden na jednoho. Zapřel se až těsně před koncem. Podle mě to bylo soustředěným tlakem a ten ho umořil, já měla tím, že jsem byla fakt daleko podstatně míň. a taky jsem měla pocit, že musím dokázat, že jsem stejně chytrá jako starší brách a tím sem získala lepší tah na branku než on.
Předchozí