Tak náš prvňák to loni měl tak, že celé první pololetí nedostávali úkoly žádné, ale paní učitelka nám jednou za čas napsala mail, co zrovna máme s dětmi procvičovat...takže jsme každý den něco málo přečetli, napsal dva tři řádky a matematiku, tu si počítal dobrovolně sám od sebe, psal si sám na tabuli sloupce příkladů, bavilo ho to a šlo mu to, tak do toho nebylo potřeba ho nějak nutit...čtení už tak oblíbené není, takže k tomu ho sem tam naháním
. Teď ve druhé třídě dostávají úkol každý den, ale většinou krátké, několik řádků psaní a pár příkladů, k tomu se snažíme vždycky i něco přečíst....zatím nemá s ničím problémy, na druhé straně zase my asi nejsme úplně standartní "vzorek", protože chodí do logo třídy, kde jich je 8 a tudíž toho stihnou hodně procvičit ve škole...