Annno...pani ucitelka zrejme vychazi ze skutecnosti, ze z 15 minut nj a 15 minut matematiky se vyklube nakonec hodina a pul. Jinak si to nedovedu vysvetlit.
Nase dite ma od konce druhe tridy /co prisla do Nemecka/ kazdy den za domaci ukol....15 minut matika, 15 minut nemcina. Z nemciny to maji danne /ale ted uz po nich chce vsechno co urci, takze musis to mit cele a verim, ze to cele vyjde jak s tou matikou/ a 15 minut v matice kde je na tobe, co si vyberes. Ucitel jen rekne, co by rad, ale ze je kazdy nekde jinde, mohou jini pokracovat dal, jini musi dohanet.
Nase mala v te matice toho zvladne za 15 minut cca 2 stranky, ale jine deti jen jednno cviceni. Jenze...ti co nestihali celorocne, musi na konci roku vsechno dodelavat.
Takze pro nekoho matika 15 minut je sice fajn, zni to dobre, ale stejne se to musi dodelat, tudiz 15 minut vlastne pro nekoho znamena 1,5 hodiny. To je ta cela stranka...nekdo ji ma za 8 minut, nekdo za 15 a nekdo za 1,5....
Jinak tady je spis normalni tech 1,5 hodiny. Ale myslim ze je to i tim, ze v 1. a 2. tride meli opravdu neschopnou ucitelku. Ty deti maji mezery prave z tech zacatku. A kdyz pak prijdou do 3. kde jsou uz i znamky a jiny ucitel, tak ten ucitel muze byt dobry ucitel, ale ten zaklad proste chybi. Ti chytrejsi se chytnou, ti pomalejsi maji smulu. Kamaradka nasi male ve druhe nenavidela matiku. Je ale chytra, vsechno dohnala a ted ji ohrome bavi. Maji skveleho ucitele.
Nase mala dela kazdy den dobrovolne 1,5...ale ona dela nad ramec. Ji to bavi, hlavne teda matika. Jen teda opravdu nevim, co bude po zbytek skolni dochazky delat. Udelala si skoro cele ucivo z matiky na cely rok
.....ac ted...aspon ji zbyde dost casu na to ostatni