Pardon, nějak mě to tady zlobí. Nebylo mým záměrem to ještě odesílat, natož dvakrát. Holt si na touchpad na ntb nějak neumím zvyknout. Občas si to dělá, co chce.
Pokračuji tedy. Snažila jsem se všemi možnými způsoby, které znám. Diferencovat výuku, rozdělit na skupiny, když byli namíchaní, ti chytřejší dělali, zbytek se vezl, otravoval. Když byli ve skupině podobné úrovně, mezi těmi horšími nedělal nikdo. přijde mi, že jim je vše jedno a nic je nebaví. Rodiče nereagují na špatné známky, poznámky se snažím opravdu moc nepsat. Často si vezmu žáčka, který fakt zlobí a promluvím si s ním mezi čtyřma očima. Kouká, mlčí a nebo naslibuje hory doly a stejně to nemá efekt. Snažím se hodiny dělat pestré, ale nějak se mi to nedaří. Přijde mi, že děti, které nemají zájem a nejsou úplně standardní, to dost často kazí, vykřikují sprosté nadávky, šaškují.. Fakt si s nimi nevím rady....
Nemáte nějakou zkušenost, nápad, radu? Chci to zlepšit, opravdu. Je mi líto těch dětí, které se kvůli těm nevychovancům a dětem, které na běžnou ZŠ podle mě nepatří, nenaučí tolik, kolik by mohly. Jen mám pocit, že s těmi dětmi to po dobrém nejde.. reagují jen na to, když teda už fakt občas zařvu. A řvu hrozně nerada. Nemusím řvát na druhém stupni, nechápu, že nezvládám takové prcky...