Přidat odpověď
To je hezké, Báro. Že na to přistoupil. No jo, já myslím, že ty moderní metody lze aplikovat tam, kde nemusí učitel až tak řešit kázeň a neochotu pracovat. U těch dětí to jde, jsou nadšené. Jenže ty méně nadané často než pochopí, co se po nich chce .. a když se chci chvíli věnovat té lepší skupince, tak mi to tam mezitím začnou bourat, protože se nudí, pracovat se jim nechce a nebo vůbec neví, která bije a ani nechtějí vědět. Píchají do sebe tužkami, shazují si věci z lavice, začnou chodit po třídě, nadávají si ... Tady podle mě opravdu jen nechat sedět v lavicích a nastolit tvrdý režim, ale jak jsem říkala, je mi líto těch, co by to mohli mít pestřejší, zábavnější.. Možná ještě zkusit dát jim něco náročnějšího, aby pracovali sami a věnovat se těm druhým .. ale to je zas kruci nefér ... zase by měli víc pozornosti ti, kteří si ji (pardon) nezaslouží.
Předchozí