Přidat odpověď
U nás jsou děcka ve třídě a já bych teda nechtěla žít život žáka, který má v té třídě neustále nějakého dozorovatele. Nedovedu si představit, jak bysme vyváděli ty všecky skopičiny, pro které děcka milují přestávky- potažmo školu.
Pokud je dítě vykolejené z hluku ve třídě a z hemžení děcek, ať má asistenta, který si ho odvede tam, kde mu bude dobře. A ne asistenta, který uklidní situaci tím, že děcka vpodstatě nebudou mít tu pravou přestávku, protože je svou přítomností donutí být v klidu.
Mám nevidomou sestru, která sice nebyla školně integrovaná, ale když nebyla na intru, byla vpodstatě integrovaná v naší bandě. Chodila s námi všude, naučila jsem ji plavat, lozit na stromy, skákat z nich a zdrhat, když šel majitel, lozit po smeťákách, později vymetat diskošky. Takže já jsem poslední, kdo chce "jiné" děti zavírat do ústavů, ale měla by být někde míra.
Předchozí