Přidat odpověď
Zavolej učitelce a zeptej se jí, poslechni si, co ti řekne a pak to zvaž.
Takhle nejde říct, jak to s tím klukem je, může to být hodně různých věcí.
V šatně s nimi měl být dozor. To nemusí být učitelka, u nás to má třeba na starosti vrátná atd., ale dozor by tam být měl.
Řeknu ti jakého kluka jsem učila já. Resp. dva kluky. První byl přímo v mojí třídě. Byl nevyrovnaný a úplné "blbosti" u něj způsobovaly záchvaty vzteku, při kterých se vůbec neovládal. Třeba když mu někdo posunul na lavici sešit, spustilo to nezastavitelný proud mimořádně sprostých nadávek. Takže děti se vyžívaly v tom, že mu vždycky ten sešit postrčily. Když mu někdo sáhl na brýle, tak by snad byl schopný i zabít. A myslíš, že ho děti nechaly na pokoji?
Druhý kluk nebyl tak strašně popudlivý, že by nesnesl vůbec nic, ale byl háklivý na to, když se někdo vyjadřoval hnusně o jeho mámě (a kdo by nebyl), což děti dělaly často, protože maminka byla hodně samorostlá a na sídlišti známá. Ten kluk byl o dva roky starší než ostatní děti ve třídě, veliký a měl ohromnou sílu. Jednou napsal někdo na zeď v šatně něco ultrahnusného o té mámě. Vědělo se kdo, kluk mu dal pěstí, autor vzal druhou hlavou o zem a skončilo to na chirurgii. Vyšetřilo se to tak, že ten, co dal ránu, měl trojku z chování a OPD a ten co napsal na zeď, že něčí máma je kosočtverec, ten nic, to prý "nešlo dokázat". Byl ten kluk pak ochotnější se kontrolovat?
Chci tím říct, že to někdy nemusí být tak jednoduché, jak se to na první pohled jeví a že ti učitelka může poskytnou informace, které dodají víc kontextu.
Jinak nezvládnutá inrtegrace není argument proti integraci jako takové.
JE dobré řešit ten konkrétní problém, který se děje, a ne to, jestli je integrace blbost.
Předchozí