Přidat odpověď
Báro, ono jde i o inteligenci, a samzořejmě nejen inteligenci děcka, ale i rodičů, na tom prvním stupni možná víc rodičů než děcka, což je dost smutný, ale pokud rodič nedělá nic, nepomůže, tak i nejchytřejší děcko začne mít problémy
znám rodiče, kteří řeknou, že už ve 3. třídě přestávají stačit na školní přípravu, že dohlídnou, aby děcko udělalo, ale už nezkontrolují - ve 3. třídě, dost špatný.
A je dost těch ,kdo angličtinu začínají s děckama když to začne být moc těžký, tak přestanou, prootže nemusí a nemají čas...
cose týká programování, vidím to tak, že to nebudou s většinou děcek dělat vůbec, snad ani ne proto, že by nechtěli, ale neumí a už je to moc, najednou přibývá angličtina, už s tím mají co dělat, další věc nedají
Předchozí