Slonisko,
no trochu....Učím teď v jedné čtyřce, kde se nás střídá 5 a dobrotu to opravdu nedělá. Třída se rozjela neskutečně.
A stejnou zkušenost mám i od té své nejmladší, co ji teď mám v domškole. Taky čtvrtá třída a 6 nebo kolik různých učitelů
.
Ale jo, jeden, dva navíc, to už se dá a děti s tím problém nemají. Jen se to pak nesmí takhle přehnat, no
.
A vidíš to, moje holky (teda jedna) se programování učí tím samospádem, sama si četla i návody v angličtině a zkoušela a zkoušela, ale dostat ji do kuchyně nebo chtít po ní postavit něco z Lega, to je na válku
. A právě od toho ten první stupeň je, že by si všichni měli sáhnout na všechno. Kdo to zná, pro toho to je relax nebo se třeba přiučí nějakou novinku. Ale myslet si podle vlastních dětí, že to nebo ono je zbytečnost, to je prostě chyba. Ostatně, řada dětí zpívá, navíc chodí do ZUŠky na nástroje, ale hudebku si vzít nedají, tak proč si myslet, že s pracovkami je to jinak?
Já se teď chystám s nimi vytvořit prostorový plán obce...a podle toho, jak je loni bavily pokojíčky z krabic od bot, odhaduju, že nudit se nikdo nebude
.