Přidat odpověď
u nás je letos u třeťáka nejvíc úloh právě na víkend, pravidelně čeština, matika a i angličtina.
většina těch úloh je zbytečná a nesmyslná, aby byly, vadí mi, že se ve škole dělá třeba v matice sloupeček příkaldů, doma za úlohu sloupeček příkladů - k čemu to je?
kdyby jim dali aspoň někdy nějakou logickou úlohu, něco, o čem by museli přemýšlet, ale to se nedělá
když je úloha do prvouky, je to většinou věc, na kterou nemůžu přijít, tak nesmyslně položený otázky v pracovním sešitě, žeděcko nemá šanci vymyslet, na co se ho vlastěn ptají
třeba úloha na nejbližší okolí a tam otázky a k nim místo na maximálně dvouslovnou odpověď, nebo jedno delší slovo
otázky třeba "kam chodíš k dětské doktorce, kde je nejbližší obchod, kam chodíš do školy" - celá adresa se tam nevešla, ani ji neznám, taky to k ničemu není, a tak jsem pořád diktovala jméno našeho města, už sjem si připadala jak pako a smysl jsem v tom nenašla
Předchozí