Přidat odpověď
my jsme vedli děti k tomu,že na své nadstandard potřeby si musí také vydělat,ne jen natahovat ruku,a to od sš. Neměly s tím problém, mladší začal na sš doučovat a to klidně mohl provozovat i přes školní rok a měl se jak prasátko v žitě,penízky za nim chodily samy pěkně až domů,obor,neobor.Doučoval jazyky,matiku,co bylo třeba,neměl problém.
Starší měl tech.brigády přes prázdniny ve fabrice,dnes vlastně taky pracuje jako technik,ale úplně na jiné pozici,takže když se bavíme o brigádách,není to až tak o oboru. No a na vš půjčoval na horách kolobky,to byl kšeft kšeftů,požadovali tam kluky tech.zdatné,kteří jsou schopni za chodu kolobky opravovat,pak museli být i komunikativní,protože šlo o práci s lidmi především a navíc tam uplatnil i své jaz.znalosti- aj,fj,nj,takže byl ve svém živlu a bavilo ho to moc,jo a ještě požadovali řp s praxí,což taky nebyl problém,ale bez toho by se neobešel.
Šlo o práci v náročných klim.podmínkách,jak už to nahorách bývá-sluníčko,během chvíle začly padat kroupy,všechno sbalit,poschovávat,za chvíli zase krásně,tak otevřít kšeft,práce ve vedru na přímém slunci,atd.,atd.Opět to neni o oboru,ale o šikovnosti a flexibilitě každého.
Když byli kluci na vš,tak během roku na brigády nechodili,protože nestudovali žádnou pseudovýšku,ale náročnou tech.vš.
Předchozí