Přidat odpověď
Nemyslím si, že by se to dalo takto jednoduše napsat, každý žák jede podle svého tempa, jen co se týče nauky - teorie, tam je to dané, co se který rok probírá. Na nástroj jede každý dle svých možností a své píle, třeba skladbu, co hrála dcera ve 3.ročníku, ostatní hrají v 5. ročníku, ale zase jak kdo, někdo to třeba nezvládne ani v 7. Do orchestru třeba u nás běžně žáci chodí v 6.ročníku a výš, dcera šla už ve 4., fakt to záleží, jak který dítě zvládá. Třeba loni na absolvenťáku by člověk bez programu nepoznal, kdo končí I. a kdo II.stupeň, ta úroveň byla tak rozmanitá, i jsem se divila, že někdo vydrží chodit oba stupně, aniž by to na výkonu bylo znát (přišlo mi, že hraje tak 5 let, ne 12), prostě někoho to baví, ikdyž není zrovna extra talentovanej. Na konci se nedělají žádný jednotný zkoušky, není dáno, co by měl umět zahrát, každý to bude mít úplně jinak.
Předchozí