Přidat odpověď
Anett - u nas jsou deti znamkovane prave takhle. Nejlepsi je Ú (uplne osvojeno), coz znamena, ze dite nikdy neudela chybu, umi to vysvetlit ostatnim, zkratka je 100procentni. Dalsi stupen je O (osvojeno), tedy dite latku umi, zvlada, nedela chyby. Dalsi stupen je Č (castecne osvojeno), tedy jeste to neumi zcela, dela chyby, musi na tom zapracovat. Posledni je JN (jeste neosvojeno), tedy nechape, neumi, dela hodne chyb, potrebuje jeste hodne procvicit. Deti v tomhle systemu vyrustaji od 1. tridy, system jednicek a dvojek vubec nechapou. Znamky vubec neresi, proste to berou jako hodnoceni toho, jak na tom jsou. Stejne tak nechapou, proc nekdo podvadi, opisuje, proc nekdo resi znamky a ne to, jestli to umi nebo neumi. Zkratka castecne systemem hodnoceni, castecne i jejich povahou a nasim pristupem se podarilo docilit toho, ze deti chodi do skoly rady, nemaji zadny stres z pisemek, a hlavne se uci kvuli sobe, ne kvuli znamkam.
Předchozí