Přidat odpověď
Monty, je to tvůj potomek, ty ho znáš nejlíp, ale co se týká matiky, je to u vás problém co pamatuju. Takže by bylo na mísě něco udělat
a jinak s tím že má lepší známku, když se učí - jo, může být, zopakuje třeba tu násobilku, ale jak je možný, že to v halvě nezůstane a příště ji musí opakovat znovu?
já vím, že děcko cv září neumí běžně nic, že se ve 2. a 3. třídě udělá násobilka a ve 4. jsou děcka v září jak vygumovaný, v 5. většina taky, ale v 6. už na začátku většina z nich aspoň tu násobilku fakt zvládá, už ji nezapomenou - a můj syn ji zapomene, a zaponeme ji znovu přes prázdniny do 8 . i 9. (teda kvarty, v září fakt nic - násobilka, sčítání - nic).
Je to normální? podle mě není, ty spoje jako by nebyly dost trvanlivý, přeruší se a zase je musíš pracně budovat znovu, to není v pořádku a jestli to tak má tvůpj syn taky, tak to řeš
ono je strašně lehký říct děcku, že se má nsažit, učit se, opakovat, ale kdyý ono má problém, tak mu tím nepomůžeš, musíš na to sednout s ním, jenže na to není vždycky čas, a pokud je problém větší, což u nás je a u vás nejspíš taky, pak je potřeba udělat něco navíc, když nic jinýho, ukážeš mu, že jeho problém bereš vážně, nejen že mu opakuješ moudra, který slyší ve škole, ale že skutečně jeho problém bereš vážně, prootže to je to jediný, co děcku pomůže vůbec se začít snažit, když mu to fakt nejde - ať je důvod jakýkoliv, potřebuje podporu a tou není mluvení o tom, že se má nsažit, tou je skutečná snaha mu pomoct
to sice zní strašně, ale já jsem si tím prošla, znám to, dokud jsme nadávala, že se fláká, nevedlo to nikam, až jsme začali denně čtvrt hodiny dělat spolu, najel v září do nějakých slušných znalostí základů - na úrovni 3. třídy, dál už to zvládá sám, v kvartě, prostě potřeboval i letos znovu zopakovat zákaldy, ty mu unikají a asi unikat budou pořád, bohužel
Předchozí