Přidat odpověď
adeleide, můžu ti říct, že kdyby po mně někdo chtěl, abych děcku psala na mail úlohy jen proto, že je neschopnej si je napsat sám, tak ho slušně vyprovodím.
jiná věc je, když je děcko nemocný, má nějaký problém třeba i doma (rozvod rodičů, těžká situace), ale ne že bduu psát rodičům mail, že z chemie mají mít příkald 4 na straně 18, to jako na druhým stupni fakt ne :)
na to má spolužáky, a ne učitele, pokud to nezvládne sám, a pokud to řešit chce, je potřeba najít spolužáka, který je spolehlivější a ptát se jeho
umíěš si to představit, při víc děckách? mít takových pokldů na škole jenom 10, každýho z jiné třídy, to by mi fakt nebylo milý
na prvním stupni, kde je jeden učitel na všechno, maximálně ještě třeba jiný na angličtinu je to zvldatelný, ale tady? kdepak
to jsou ty přirozený důsledky chování, no tak nemá úlohu, ale to nemá vlviv na to, jestli a jak se připraví k přijíamčkám a že pak mpže opustit prostředí, kde mu to evidentně nesvědčí a nemotivuje a může jít am, kde bude líp
Předchozí