Šuplíku,
však jo...Já jsem už v prvním příspěvku psala, že na základce možná ne, ale v tom prváku na gymplu jsme to brali určitě. A já nemůžu vyloučit ani tu základku, protože jsme měli tu rozšířenou výuku a mikroskopovali jsme už od páté třídy. Ale sešit ze základky mám jen ten poslední, šutrologický, protože šutry se na gymplu nebraly, a já chtěla mít zachovaný komplet přehled. Ty sešity z nižších ročníků jsem určitě vyhodila, když se mi povedlo získat učebnice z té doby. Beztak ten sešit byla skoro jen překreslená ta učebnice, co vím
![~l~](/g/s/13.gif)
. Tak prostě nevím, jestli nám to přírodopisářka říkala nebo ne. V učebnici u rostliné buňky to není a u živočišné jsem našla ty ústrojky, tedy přesněji ústroječky
![~t~](/g/s/20.gif)
.
My jsme třeba už v šesté třídě měli probranou pravděpodobnost a kombinatoriku, vyvozený Pascalův trojúhelník, počítali jsme pravděpodobnost výhry ve Sportce a v 5 ze 40 apod...Takže ve druháku na gymplu jsem dost dlouho měla free, nový pojem byl pro mě jen faktoriál, ale jen to slovo....Takže právě i v tom přírodopise jsme toho mohli mít víc...jen mi to už mnohem víc splývá, než ta matika...