Přidat odpověď
Tutenstein,
no rozdíl je tam právě ten rok. Já už si letos s nimi taky vím rady lépe, jsou věci, které najednou jdou, i když loni nefungovaly. Největší rozdíl je v té divokosti a schopnosti ovládat své chování. Divocí jsou pořád, ale dá jim mnohem méně práce se zklidnit a kontrolovat se.
A vlastně nějak nevím, čemu z toho, co jsem napsala, oponuješ. Jako že to je učitelem? Nemůžeš porovnávat prvňáky a druháky, ten rok práce, třebaže loni se zdála bez efektu, se prostě nikam neztratil.
Já třeba i vím, že to není jen mou dynamičností, i když jsem si myslela, že to situaci zhoršuje. Jenže já mám ve třídě jako protipól asistentku, která je můj přesný opak, plus loni komplet moji třídu měla vychovatelka, která je zase trochu jiná než my dvě. A mohly jsme se zvencnout všechny, stejné děti, stejný rok, různé osobnosti....žádný rozdíl. Po roce, i když to žádná sranda není, tak změny prostě jsou. A největší je právě v tom, kolik energie a času zabere zajištění klidu, a hlavně jakou výdrž to má. A ty přestávky už také vypadají jinak, i když máme menší třídu a mnohem menší možnost pohybu. Ten rok je strašně znát.
Předchozí