Přidat odpověď
Zkusila bych skolu s primarne jinym pristupem (Waldorf, Montessori). I za cenu dojizdeni. Kdybych byla hodne zoufala a nevedela jestli to pomuze, poprosila bych (prstickem skrabala), jestli tam muze jit syn na 1 den treba na "navstevu" (do te jine skoly), aby videl sam to prostredi, jestli je to jine a pro nej lepsi.
Nechat si dite chradnout pred ocima je nesnesitelny.
Syn takhle byl v cizine, predskolni trida v poho, ucili se pismenka, cisla, disciplinu meli, naucil se vse v cizim jazyce. Syn byl chvalen. V prvni tride v CR byl po mesici hodnocen jako "velmi zapometlivy", nic pozitivniho. S pani ucitelkou jsme si dost veci museli ujasnit, hlavne system ukolu a noseni ucebnic, postupne se to zlepsuje. Syn nakonec asi nejakou tu dys mit bude, tekavy je. Ale rozdil v pristupu vidim - kdyz ma system, pracuje ochotne a rad. Kdyz nevi co presne ma delat nebo proc, skonci to brekem.
Předchozí