Přidat odpověď
Dovolím si nesouhlasit, mám jiný názor. Do 4 třídy chodil kluk do velké školy. Pak jsme se stěhovali a měli jsme možnost buď dát kluka na jeden rok (pátá třída) do místní malotřídky nebo rovnou na 9-letou základku s nutností dojíždění. Rozhodli jsme se ho na ten jeden rok do místní malotřídky příhlásit a dobře jsme udělali. Protože:
1) Poznal místní děti, snadněji si našel kamarády.
2) Škola dělá hodně akcí i mimo vyučování, hodně spojuje lidi z obce, vytváří rodinné prostředí.
3) Kluci tolik nezlobí, protože se nemůžou "schovat" do davu.
4) Učitelé znají dobře každého žáka, ví co mu jde a nejde, můžou se mu lépe přizpůsobit.
5) Děti jsou "nuceny" dávat opravdu pozor, protože při zkoušení a procvičování "na každého dojde", nestane se jako ve třídě o 30 dětech, že si učitel někoho za celý den nevšimne. Neodsuzuju, chápu. Obvzlášť v angličtině našemu klukovi hodně svědčí, že je nucen hodně mluvit, dost se za tu dobu zlepšil.
6) Hodně chodí do přírody, na výlety. Není to jenom o tom, odsedět si x hodin, pak do družiny a domů.
7) Kluk nemusí chodit do družiny, odpoledne jde rovnou domů. Má to 5 minut chůze. Odpoledne má dostatek času na odpočinek, přípravu do školy na kroužky i na lítání venku s kamarády.
Já si malotřídku moc chválím a mrzí mě, že je jen do páté třídy. Připadá mi zvláštní, že se tady malotřídy spíš haní, když si v jiných diskuzích naprostá většina ustavičně stěžuje na příliš moc dětí ve školách. Tak nějak nevím, co vlastně rodiče chtějí.
Předchozí