Přidat odpověď
Krychle, mám skupinu, kde jich z 21 žáků je nestandardních 11 a papír na hlavu budu brzo potřebovat já. A je mi upřímně líto těch zbývajících 10 intaktních žáků, kteří nemají z učení tolik, kolik by mít mohli. Hodně s tím bojuju, ale ještě se mi nepodařilo najít způsob, jak je trochu zklidnit, aby se dalo trochu pracovat. Zkoušela jsem je napřed nechat "vybít energii" pohybem, zkoušela jsem práci ve skupinkách, individuální, párovou, zkoušela jsem hry. Mluvit potichu i hodně nahlas. Chválit i vyhrožovat. Krátké činnosti i něco delšího. Zatím nejlíp reagují a aspoň něco málo dělají a pozornost trochu udrží, když mají úplně postaru učebnice + pracovní sešit a všichni zároveň uděláme nějaké cvičení. Což je úplně "na pytel".
Chodívá k nim na "hospitaci" i paní z PPP a nechala se slyšet, že "takovou skupinu snad ještě neviděla".
Předchozí