Přidat odpověď
Budu reagovat trošku z jiného soudku, spíš co se týká tolik opěvované integrace. Dcera navštěvovala školu ( větší vesnice, 26 děti ve třídě, 1.stupeň). Ve třetí třídě k nim integrovali těžkého autystu, ve čtvrté třídě přibyl chlapec s ADHD. Učitelka mnohokrát apelovala, že chce asistenta, že se takto nemůže opravdu věnovat ani tem dvěma, ani těm ostatním. Po roce byl přidělen asistent, ovšem nic se nezměnilo. Tyto dvě děti narušovaly chod vyučování a na konci roku ředitelka říkala, že oběma skupinám by prospělo být bez té úžasné integrace. Pokud by každá z těchto skupin měla vyhovující prostředí, bylo by to dle ní pro obě skupiny lepší.
Z mého pohledu nevím k čemu se přiklonit, nevím jak bych se zachovala, kdyby šlo o moje dítě s nějakou poruchou.
Každopádně ale vím od dcery, že co kolikrát vykládala doma, jak to probíhalo v hodinách, že kluci byli naprosto nezvladatelní a nabourávali chod hodin takovým způsobem...?
Jejich třídní nakonec odešla, kluk s ADHD chodí do nějaké speciálky v Brně. Dcera přešla na druhý stupeň jinam,
Předchozí