Přidat odpověď
Běžná základka, projekt "otevřená ZŠ, začínáme spolu"
Čtou ve slabikáři krátké článečky, slova dvojslabičná, v každém jsou třeba dvě trojslabičná. Ač znají oba všechna písmena, tím jak začínají plynuleji číst, dělá jim neprobrané problém (au, ou, ch) - ale pokrok je vidět každý týden.
V matematice procvičuji + - < > do 7, začínají 8, u nás zatím dobrý, jedno dvojče počítá z hlavy, druhý na prstech, ale bleskem.
Píšou jako kopytama, jsou v písance u z, ale to záleží na stylu výuky psaní. Učitelka nijak nebazíruje na krasopisu, nutí je pouze udržovat sklon, píšou diktáty písmen, slabik a krátkých slov (max dva řádky) a opisy dvou a tříslabičných. Opis je u nás nejhorší ze všeho, nevím proč, starší to měla taky tak.
Ty ostatní předměty nevím, to jde tak nějak mimo.
Co že se kamarád plaší tak najednou? Půl roku ho to netrápilo?
Předchozí