Přidat odpověď
Řešili jsme totéž před cca 14 dny. Ubytko v ČR, stejná společnost Belvilla. Moje blbost, že pořádně nečtu. Info v angličtině mi nedělá problem ani mi to nebylo nijak podezřelé, dneska je to běžné, probrali jsme se až v momentu, kdy chtěli rezervační poplatek a zamítli nám 3 karty, kterými běžně platime kdekoliv cokoliv. Nakonec manžel volal někam do Holandska, kde se s nimi domluvil, že nám pošlou číslo účtu a zaplatíme převodem. Byla jsem šíleně naštvaná. Jen by mě zajímalo, jestli tohle dělá jen tato společnost Belvilla nebo je to obecný trend. Přes booking.com jsme byli ve Vídni a nebyl jediný problem. Moc držím palce, aby to dobře dopadlo. My na dovču jet chceme, ale už jsem taky uvažovala, že to zruším, když nám pořád odmítali ty karty.
Předchozí