Cairo, Monty sem o zapomínání píše již několik let - to by musel chlapec být v pubertě již dost dlouho
Osobně jsem se leta domnívala, že za tím je nějaká porucha, protože "to fakt už není normální", ale poté, co Monty psala, že s tím první cca 4 roky ZŠ vpodstatě nic nedělali a vyčkávalai, až se to zlepší, nabyla jsem dojmu, že je to obecná nechuť k přechodu odpovědnosti z pečujících osob (které stále připomínaly a připomínají) na Montysyna, doku byl "malý".
Mě vůbec nenapadá, co s tím TEĎ. Osvědčenou metodou je pomalé postupné zvykání, trénink. Ani tak to mnoho dětí-lidí nezvládne úplně (nezapomínat běžné provozní věci plus výjimečnosti typu olympiád a vystoupení). Prostě jsou takové povahy.
Takže bych řešila spíš než "nezapomínat" nějaký funkční systém upomínek. Píšu hodně věcí do mobilu. Třeba: v jednu chvíli si vzpomenu (někdo mi připomene), že se potřebuju zeptat na začátek vystoupení, tak hned v tu chvíli si dám do mobilu připomínku na vhodný čas (dvě minuty po konci zkoušky, na které to mohu zjistit), "ZEPTEJ SE...".
Nebo si lepím papírek s upomínkou na materiály, které při akci používám - v tomto případě třeba text hry - nalepím, připnu nahoru VÝRAZNÝ papír s upomínkou, a rovnou na něj pak napíšu tu zjištěnou informaci.