Monty, tak ať si ten čas a spánek dopřeje. (z toho, co lze - klidné školní prostředí již zpětně se nedá - tím nemyslím soukromého učitele pro prince)
Večer jde spát v osm, ráno vstane v šest, a v klidu se sám vypraví. Vždyť i to tvé "pohánění" ráno ho musí stresovat.
Když s ním potřebuješ vyřídit něco praktického a on o želvuškách, tak si to ujasněte, kdy se mu tedy podařilo přepnout - upozorníš, že želvušky teď musí (no jo, musí - to moc nezná, ale to je život
) na chvíli opustit, zopakovat otázku a ujistit se, že vnímá, pak pokračovat. Nějaké klidná otázka "vzal sis ten text?", na kterou on reaguje jen pokývnutím hlavy případně zamumlání nemá vůbec žádnej smysl. Ale fakt žádnej. Dokonce ani zopakování "jo text mám" není jistota - ty přeci již asi poznáš, kdy je duchem přítomen - a teprve v tom stavu s ním něco řeš (má to hodně lidí, více mužů než žen).