Přidat odpověď
Přístup rodiny, ve které byl vychováván můj muž by přesně ten - dějepis, literatura atp. jsou zbytečné kraviny, hlavně konečně něčím buď, ať vyděláš.
No a když chlap dosáhl určité úrovně, začaly mu ty "kraviny" strašně chybět a oběma dětem tluče do hlavy, že jedna věc je mít odborné znalosti a druhá mít všeobecný přehled a vzdělání. A podporuje je v tom, aby ten všeobecný přehled získávaly jak to jde.
Jinak obě mé děti od druhé třídy prohlašovaly, že chtějí do výběrovky a pak na gympl. Obě přitom měly štěstí na učitelky, které je nebrzdily, podporovaly je, ale tím víc se prohluboval rozdíl (u syna o něco méně kvůli dys). Dcera na gymplu rozkvetla a konečně si začala rozumět s děckama ze třídy. Syn to bude zkoušet letos.
Učím na technice matiku a můžu říct, že z mého žebříčku jsou nejlepší děcka z tradičních gymplů, pak průmyslováci a daleko za nimi děcka z obchodek. Ti z obchodek kolikrát ani neumí pracovat se zlomky...
Předchozí