Přidat odpověď
nadání je důležitější než řeč, podle toho vybírejte školu
mám syna líznutýho AS, je na hranici dle klinické psycholožky, má vývojovou dysfázii, nadání přes 140 taky :))
do školy šel s tím, že podle školky potřebuje odklad, aby s naučil, co ještě neumí, šel bez odkladu, po první třídě jsme řešili změnu školy na dojíždění do školy pro nadané. Lepší věc jsme udělat nemohli, teda jo, přijít na to o rok dřív.
Řeč se postupně upravuje, je mu 13 a pořád to není ono, chodíme na logopedii, ale on chce, chce se domluvit, chce říct, co ví, chce mluvit před spoustou lidí, takže musí od té druhé třídy mluvit a snaží se opravdu moc, teď už je to dolaďování, občas mu něco ujede, má ještě problém s Ř a není úplně dodělané R, ale to ostatní už je fajn, je mu rozumět, většinou.
Jestli máte dceru nadanou, ty děti jsou úpln ě jiný n ež ostatní, nedá se zařadit do tabulek, nereaguje na stejný věci jako ostatní, je prostě jiná, takže doporučuju přečíst si knížku o nadaných dětech, třeba od Portešové téměř cokoliv
Ona se zaměřuje na nadaný děti s dys, není potřeba ani knížka, i na internetu se dá hodně najít, teď nemám čas moc hledat, ale třeba
http://www.nadanizaci.cz/
http://www.talent-nadani.cz/
je to spousta práce navíc, ale má smysl
Předchozí