Yuki - "ale chtěla bych vidět učitelku, která si poradi s děckem, který umí matiku líp než ona, zná šutry líp než učitel přírodopisu na druhým stupni, zajímá ho chemie v první třídě... to nepokryje, ani náhodpou navíc na to neneí čas ani možnosti, ze začátku mžná, pak už ne"
Píšu o mimoškolní činnosti. Bude-li zájem o chemii, je tu vedle kroužek. Bude-li zájem o robotiku, je tu vedle kroužek. Paní učitelka ví, že je speciální a adekvátně se k němu tak chová. Navíc každý rok chodí do PPP, kde pak debatujeme, co a jak s ním. A má IVP. To, že je nadaný na matematiku je výhoda, protože mu to pomáhá budovat si sebevědomí, i když má ten problém s řečí. A zdá se, že paní učitelka nemá problém mu stačit. Jak prcek říká: "Nejchytřejší na matematiku ve třídě je paní učitelka."