Ivko, nevím, jestli ti moje zkušenost nějak pomůže....mám syna s lehkou expresívní dysfázií, diagnózu má od 3,5 let, teď chodí do 2.třídy - logopedické, v rámci školy pro sluchově postižené děti v Praze, šel bez odkladu....taky mají rozdělenou první třídu na 2 roky, nicméně jeli prakticky normálním tempem, první třídu skončili s úplně stejnými znalostmi, jako běžné školy, srovnávala jsem to s několika běžnými školami, kde mají kamarádky děti...syn je taky dost chytrý, testy mu tedy nedělali, ale všude mu psali velmi dobrý intelekt... je mu v té třídě dobře, i když je oproti ostatním dětem trochu napřed, učitelku mají moc fajn, pracuje s nimi skvěle, je jich tam 7 ve třídě, pro něj je to fajn, je takový úzkostnější, hůř snáší hluk a větší kolektiv, takže tady je to ideální...zatím nikam jinam přecházet nehodláme, teprve se uvidí, až přijde těžší učivo, jestli někde nenarazíme, ale zatím to vypadá, že poruchy učení ho minou...doteď neměl s ničím problém, v pohodě zvládá všechno a doma se vlastně vůbec neučíme, domácích úkolů mají minimum, v rozvrhu mají přidané 2 hodiny logopedie, plus tam mají individuální logopedii...a hlavně, je to malá škola, všichni se tam znají a je tam prostě fajn klima, nic není problém, když náhodou je potřeba, tak se všechno hned ochotně řeší....to, co slýchám od kamarádek z běžných škol, mě jenom utvrzuje v tom, že zůstaneme tady