Přidat odpověď
Tuten, oni měli loni jet pomaleji, ale jelikož byli kluci šikovní, tak s nimi paní učitelka jela v podstatě normálním tempem...takže první třídu skončili s tím, že normálně četli, psali komplet psacím a sčítali a odčítali do 20 s přechodem přes desítku (což se obvykle v první třídě jen tak nakousne a pak to mají hlavně v druhé)...letos v prvním pololetí ještě z větší části pilovali to počítání do 20 a pak začali sčítat a odčítat do 100, teď už i s přechodem, zaokrouhlují...paní učitelka to pojala tak, že se s nimi snaží jet normálním tempem, s tím, že pokud zvládají, tak pak aspoň zbyde víc času na to, co jim bude dělat problém - třeba až přijde složitější gramatika apod... Prostě mají tu docházku na 10 let, místo na 9, což nám třeba vyhovuje, protože původně měl mít odklad - kdyby šel do běžné třídy, tak by ho fakt mít musel, to by jinak nedal (když pominu to, že by běžnou početnou třídu nejspíš nedal ani teď, aspoň i podle jeho paní učitelky...)...takže jsme stáli před rozhodnutím, jestli ho nechat ve školce a nebo ho dát do téhle školy, která se nám moc líbila a kde by měl ten rozjezd pomalejší, ale zároveň už by se něco učil (protože ve školce by se už stoprocentně nudil - uměl napsat a přečíst všechna velká písmena, pomalinku začínal skládat slova, sčítal a odčítal do 5..., v tom odkladovém roce by se naučil nejspíš i číst a co by dělal pak?)
Předchozí