Přidat odpověď
nemusí sice učitel ovládat všechno, ale mńemže na všechno říkat jen "najdi si to", děcko ptořebuje taky občas něco dovysvětlit, mluvit o tom a musí mít s kým
musím říct, že i v mým oboru mě moje děti obohatily, protože jsme o některých věcech začala přemýšlet jinak, hledat souvislosti tak, aby to byli schopní pochipit jako hodně malí, právě třeba tu chemii někdy ve 3. třídě, a co se týká jiných oborů, tam jsme se naučila a poznala až právě s nima spustu věcí, například dřív nenáviděná matematika je najednou velice zajímavá a vlastně pochopitelná, ale až díky tomu, že oni na to mají orpavdu jiný pohled
no a jsou obory, kam se ani nesnažím proniknout :))
právě tam je pak super ta možnost odborníků, ale člověk jako jednotlivec nemá většinou moc možností, jak se k nim dostat, zkusili jsme se dostat k mineralogivi, ale to je spolurpávce jednou dvakrát, je to fajn, ale víc času si na syna neudělal, proič by to dělal, zato když se ozve zákaldka univerzitě, je to spolupráce, která se dá asi vykázat a zaplatit a tak to funguje úpln ě jinak
Předchozí