Přidat odpověď
Vycházela bych z toho, že neruší staré pojistky (zvlášť životky).
Nemyslím si, že co pojišťovák to vydřiduch, spíš si myslím, že oři fluktuaci v pokusu naučit se toto těžké řemeslo, tomu ti lidé dost často nerozumí a také že neodhadnou neodhadnou možnosti a potřeby klienta.
Mého manžela kdysi pojišťovala velmi odpovědná pojišťovačka na jeho přání (sám jí volal, nevetřela se) a pojistila ho super blbě, vytvořila cosi jako spoření s miniaturním sociálním polštářem, pokud by se něco stalo. Neměla k tomu žádný osobně hmotný důvod, jelikož jako žena známé místní celebrity nepotřebovala ani prachy a ani nebyla honěna kolečkem výkonů.
Já jsem léta věděla, že ta pojistka je blbá, ale co už po padesátce dělat..
Takže já bych si rozmyslela, kolik chci v případě své smrti na různý způsob (úraz, nemoc) a taktéž v případě různých invalidit a zadala bych si to do nějakého srovnávače.
Předchozí