Liliano, když to tak čtu, tak máme velmi podobné děti
...a je klidně možné, že i u vás to byla nějaká lehčí forma dysfázie, protože podle popisu je to hodně podobné, jako jsme to měli my...i náš syn má určité "autistické" rysy, míval jich víc, časem se to lepší, ale pořád něco přetrvává...k tomu problémy s řečí a ta dys porucha, o které píšeš - ty se právě k dysfázii dost často pojí...I nespolupráci při domácí logopedii dobře znám, u nás tohle celkem dobře vyřešila speciální školka, díky které jsme toho doma dělali minimum. I našemu synovi víc vyhovuje malá škola, nemá rád hluk a potřebuje přehledné prostředí....my jsme zvolili logo třídu, pravda je, že tam jsou i děti hyperaktivní apod., takže živé jsou dost, ale pořád oproti běžné třídě s 28 dětmi, které tu všude okolo jsou, je to o hodně klidnější.... Jinak hledat školu podle paní učitelky je taky možnost, ale nemusí to vždycky vyjít...nám se třeba celkově líbila i škola jako taková, paní učitelku jsme poznali v červnu na první schůzce...celkem se mi zamlouvala...jenže v září jsme přišli a zjistili jsme, že původní paní učitelka ze zdravotních důvodů musela skončit a přišla místo ní jiná, kterou jsme viděli až první školní den....naštěstí je moc fajn, vlastně se mi zamlouvala víc, než ta původní
. Jsme se školou fakt moc spokojení a jsem ráda, protože si právě taky neumím představit, že by přestupoval jinam, do zajetého kolektivu, do jiného prostředí...z toho by se on vzpamatovával asi hodně dlouho....a vyžadovalo by to asi velkou spolupráci s paní učitelkou, aby se tam nějak začlenil....