Přidat odpověď
Zamítli mi reklamaci bot u Bati. To mi napsali mailem, důvod zatím neznám, ten se dozvím až v prodejně. U jedné boty praskla podrážka, zatím ne úplně skrz, ale je v ní díra (v gumové podešvi), takže jednak se dá očekávat, že se bude dalším nošením zvětšovat, jednak při chůzi bota vydává nepříjemný zvuk při každém kroku (doslova "prdí"). Vůbec jsem zamítnutí nečekala, připadalo mi to jako jednoznačná, neopravitelná a mnou nezpůsobená vada. Boty jsem měla rok, ale nosila je jen pár měsíců - jen v zimě, tedy koncem loňské a začátkem letošní zimy. Jinak jsou v pořádku, nejeví známky velkého opotřebení, nosila jsem je jen ve městě v mírném počasí (v souladu s tím, k čemu jsou dle vzhledu určeny).
Vím, že oficiálně mi zbývá jen cesta soudního znalce (za cenu vyšší než boty) a soudu, do čehož se mi samozřejmě nechce (na což firma zřejmě taky spoléhá).
Máte nějakou jinou radu a zkušenost, jak postupovat? Kam se obrátit? Četla jsem tu něčí tip obrátit se doporučeným dopisem přímo na vedení, ale kam se obrátit u takhle velké firmy? Jaké oddělení, jaké jméno? Poradíte?
Díky za všechny tipy!
Jinak si připadám jako blbec, protože jsem zrovna u Bati utratila peníze za dvoje další boty a můj muž taky. Kdybych věděla o zamítnuté reklamaci, už jim nedám ani korunu.
Předchozí