Slupko,
hm, jenže to byly příklady pro páťáky.
On totiž není problém ani tak v tom, že by něco nevypočítal - nakonec to vypočítá, ale neskutečně dementním způsobem nad tím přemýšlí, pořád v tom hledá něco, co tam vůbec není, stokrát mu řekneš, jak si může to či ono zjednodušit (příklad - máš sečíst dvě čísla, která obě končí pětkou a tři možnosti, z nichž jen jedna končí nulou... on to bude pět minut počítat, místo aby si řekl, že dvě pětky na konci nemůžou dát výsledek s osmičkou nebo čtyřkou), vysvětluješ mu, jak si zjednodušit velkou násobilku... je to marný, je to marný, je to marný. Proto ve škole odevzdá půl písemky. Jo, třeba ve fyzice je hezký, že přijde na princip, i když nezná vzorec, jenže v písemce tohle nikoho nezajímá, tam se jede na čas. Ony i ty SCIO testy, co dělali ve škole nedopadly špatně v tom, že by toho měl hodně blbě - ne, měl skoro všechno dobře, měl tam dvě chyby, ale stihl polovinu toho, co měl vypočítat.