Hanko,
jenže ostatním tu připadá, že dceru přetěžuje a kvůli dceři jí to říkají a ona nemá vůbec žádnou sebereflexi, aby to pobrala resp. asi jí o to vůbec nejde (chce si jen ulevit)Někomu to tak možná připadá, mně ale ne. Jako učitelce těchto malých dětí ani jako matce mi maargarettina dcera přetížená nepřipadá.
Podle mě se nesešla dobře učitelka - žákyně. Právě proto, že A. od maargitt není soutěživá, volila maargitt školu, kde měla slíbeno slovní hodnocení a klidné prostředí. Opravdu nemůže za to, co z těch slibů zbylo.
Osobně považuju i prodloužené vyučování, v rámci kterého se dá naučit i procvičit, za lepší variantu, než 4 natřískané vyučovací hodiny, pak celé odpoledne družina, pak úkoly, což je běžný model.
Problémy, které má A. nesouvisí s jejími mimoškolními aktivitami, ale čistě ze zátěže, kterou jí nakládá učitelka bez zkušeností a bez schopnosti reagovat na potřeby dětí, učitelka, kterou by maargitt pro své dítě nevolila, a která dokázala ze školy vybrané dítěti na míru udělat peklo.
I proto, že původně to byla škola zn. ideál, chápu, že se jí maargitt tak drží. Fakt bych to nesváděla na hodiny angličtiny navíc
.
U nás je povinná angličtina od první třídy...hodinu týdně...to je skutečně k ničemu, protože to děti připravilo o hodinu češtiny, a přitom to nemá šanci přinést žádný efekt. Sakra rozdíl oproti systému, kdy je dítě angličtině vystavováno v rámci jiných činností.
Jedno mé dítě to tak mělo ve školce, nebylo to z naší vůle, prostě se to tam zavedlo a rozhodně to nebyl důvod, abychom školku opouštěli....no a bez zátěže toho pochytalo dost...plus to vzbudilo její zájem. Takže i když bych to sama takto nevybrala, tak zpětně jsem ráda, že tu možnost měla.