Přidat odpověď
rozumím tomu dobře, že psycholožky regulérně zvažovaly možnost změnit školu u prvňáčka v pololetí nebo i po první třídě a rozhodly se podle tvojí dcerky ? Co by to přineslo konkrétně jí ? Ptám si i kvůli sobě, protože nás se psycholožka ptala, co změna školy (určitě ne od pololetí) a mě tím překvapitla. Zajímalo by mne, zda jen "naše" psycholožka je tak mimo, protože je to blbost, dětem měnit školu (nemáme ani takové problémy s učitelkouo jako vy) nebo to máme zvážit (samozřejmě mě odbornice nahlodala o tom uvažovat).. tak bych nerada uělala nějakou blbost (byť to stedjně u nás také nepovažuji moc za řešení i z důvodu, který ze sourozenců by měl měnit školu, kolektiv, kamarády... jak to dětem zdůvodnit...
u tvojí dcerky by se mi to ale zdálo jako (v případě té skvělé učitelky) jako dobré řešení, pokud jsou takové problémy s učitelkou, ovšem kdyby tu byla "ideálí" škola blízko
chápu, že další zátěž v cestování atd. atd. zase posouvá misku vah jinam..
ona škola a zvláště první třída je totiž podle mne hlavně a především o tom konkrétním učiteli.. a i kdyby dcerka měla očekávání, že nic nemusí dělat, tak dobrá učitelka s tím dokáže pracovat (zvláště, když je ochota ke spolupráci i na straně rodičů)
Předchozí