Maargitt, aha, tak to jsem asi nějak špatně pochopila...já jen jak jsi psala, že už před první třídou jste věděli, že bude mít problém se čtením....tak mi z toho nějak vyplynulo, že jí to moc nejde...jinak my synovi odmalička říkáme, že každý je šikovný na něco jiného a že každému se stane, že mu prostě něco nejde...a i ve školce je celou dobu vedli v podobném duchu...a možná i tím, jak mu ze začátku spousta věcí kolem řeči apod. nešla až tak dobře, tak ani moc nemá problém s tím, když někomu jde něco líp, spíš mu vadí, když jemu samotnému něco nejde...a je mu v tu chvíli jedno, jestli to ostatním jde hůř nebo líp...on to nijak moc neřešil odmalička - když jsme se ho snažili něco naučit, tak absolutně nebral argumenty typu "Pepíček už to taky umí...dělá..." apod., to mu bylo absolutně fuk, tímhle stylem absolutně nešlo ho k ničemu motivovat....pokud se sám rozhodl, tak se naučil i věci, co ostatní neuměli...a naopak...třeba když všichni jeho vrstevníci kolem už dávno jezdili na kole, tak to pro něj rozhodně nebyl impuls, že to musí zkoušet a umět co nejdřív taky....zato když se pak později sám rozhodl, tak se to naučil během jednoho půldne a od té doby jezdil perfektně