Přidat odpověď
Yuki,
když se z virtuální reality přesuneme do té běžné, průměrné, tak dojdeme k závěru, že do základní školy nenastupují jen děti ambiciózních, vzdělaných, motivovaných rodičů, které mají ty správné podněty a podmínky pro všestranný rozvoj osobnosti. Základní škola má dát i těm, které jsou v nějakém smyslu "handicapované" (tzn. mají doma jiné prostředí) možnosti, dát jim základy vzdělání, ukázat jim, co všechno lze dělat a dozvědět se o světě, ve kterém žijí. Má dávat rovné příležitosti. Což rámcově dělá.
Další prvek je socializační, dítě poznává různé charaktery, názory, učí se vycházet s lidmi - nejen spolužáky, ale i s učiteli, zaměstnanci školy, rodiči spolužáků.
A pokud jde o to, cos psala níže - ne, fakt si nemyslím, že jsem vždycky dělala všechno správně, ale pokud jde o rozhodnutí nebránit dítěti jít na základní školu podle vlastního výběru, o tom opravdu nepochybuji a neudělala bych to jinak.
Předchozí